Project Description

Marcin Gieracz jest strategiem, wykładowcą oraz trenerem z 15 letnim doświadczenia w zakresie marketingu strategicznego. W sobotę podzieli się swoimi refleksjami właśnie na temat bycia strategiem.

Marcin współpracował m.in. Unilever Axe, Gillete Braun Cruzer, Multikino, Casio, Subaru, Disney, Kinoplex, ING Bank, Polkomtel – Plus GSM, PTC Era – Heyah, Samsung Mobile, CreditAgricole, EFL SA.

Jako Członek Zarządu lub Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży zarządzał markami odzieżowymi i sieciami sprzedaży: House, Reporter, Prima Moda, Coccodrillo oraz Domu Mody Caterina. Obecnie wdraża rozwiązania digitalne w sprzedaży wielokanałowej dla branży modowej, jako CMO w Plug&Sale Sp. z o. o. (www.virtoo.pl). Od kilku lat specjalizuje się w Shopper Marketingu, realizując przy tym autorskie badania jakościowe „ShoppingShow?. Jest pomysłodawcą i współtwórcą pierwszego w Polsce e-magazynu dla marketerów i zarządzających ?Strategy Journal?.

Od 6 lat wykładowca studiów podyplomowych ?Zarządzanie przedsiębiorstwem w sektorach mody? w Akademii im. L. Koźmińskiego w Warszawie, współorganizowanych przez Polsko-Włoską Szkołę Managementu VIAMODA pod nadzorem dydaktycznym Polimoda International Institute of Fashion we Florencji.

Prywatnie pasjonat MTB oraz włoskich Dolomitów, praktykujący jogę i głęboką relaksację. HealthCoach&Recall Healing consultant (www.revitalium.pl).